SHARE

Morao vam se jednom desiti taj osjećaj kada zaspete da dobijete osjećaj kao da negdje padate. Morali ste se i zapitati barem jednom šta to zapravo znači kada dobijete taj osjećaj. Utonuli ste u onaj prvi san, a onda ste odjednom osjetili trzaj koji vam ometa spavanje i probudi vas naglo da se malo zabrinete.

Oči vam se počnu širiti i dobijete osjećaj kao da padate, a ne biste vjerovali čime to bude uzrokovano. Takav osjećaj najčešće dobijete kada koristite prekomjernu dozu kofeina, a to je prilično potvrđeno od stručnih ljudi. To znači da ne biste trebali pretjerivati sa korištenjem kofeina preko dana.

Naravno to nije jedini razlog zbog čega ne biste trebali uzimati previše kofeina, nego biste to trebali raditi uopćeno zbog vašeg zdravlja. Ništa ne trebate previše koristiti, a pogotovo kofein koji vam može izazvati razne probleme, a taj osjećaj kada se naglo probudite se zove hipnotički trzaj.

Njega karakteriše taj osjećaj padanja koji će dovesti do trzanja tijela sve dok se ne budete probudili. Osim kofeina, postoji još uzroka što može da izazove to trzanje, a to su zapravo lijekovi kao što su top Adder ili Ritalin. To se može također pojavljivati kada su se neki pojedinci previše iscrpili pa jedva čekaju leći, a trzanje se može pojaviti kao posljedice prebrzog spavanja.

Vaš mozak u tome slučaju ne može da uprati sve faze spavanja, gdje će ponovo pokrenuti buđenje sa eksplozijom hemikalija koji će napraviti to trzanje. Nadamo da ste sada barem malo shvatili koji je razlog što vam se to dešava, a također možete pogledati u videu kako je to malo bolje objašnjeno.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here